BOKTIPS



Nu var den slut. Hypnotisören av Lars Kepler är boken som gjort mig så jäkla mörkrädd den senaste veckan. Har verkligen slukat den med tanke på att jag började i torsdags. Gillar den verkligen.
Hade läst lite om den innan och sett att många tycker att språket var för enkelt och handlingen platt. Kan hålla med om att språket är enkelt på sina ställen men det gör mig ingenting. Att den skulle vara platt däremot tycker jag inte. Den har ju gjort mig helt isolerad från omvärlden i en vecka och skulle hanlingen vara platt och tråkig skulle det ta betydligt längre tid att läsa ut den. Detta är en bok man inte vill släppa om man väl satt sig ner med den!

Men om ni tror att jag skulle få sova lugnt nu så tar ni fel. Har precis plockat upp Paganinikontraktet som är fortsättningen och förväntningarna är höga. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0