I MÖRKRET



Jag har börjat läsa Lars Keplers Hypnotisören kan inte sluta! I natt satt jag uppe till klockan två utan att kunna lägga ner den, satans bra bok! Vad som är mindre bra är att jag blir så mörkrädd att det är löjligt. La ner boken när det var som mest spännande igår och vågade inte kolla om dörrarna var låsta utan att tända taklampan i köket. Sen småspang jag in i sovrumet och la mig så nära Eric som möjligt och vägade titta efter jag blundat. Fick för mig att det skulle stå en liten skadad pojke med en vass, blänkande kniv och obehagligt leende bredvid sängen.
Kanske skulle läsa något som inte är så ruggigt spännande nästa gång? Haha. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

VÄRLDENS BÄSTA! Stackars Eric han kommer ju inte kunna prata med dig förrens boken är slut!

2011-07-12 @ 17:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0