NATTUGGLA

Vanligtvis brukar jag inte vara pigg och vaken vid denna tid. Nåja, pigg är jag väl kanske inte nu heller men vaken i alla fall. Det beror helt enkelt på att jag sitter på nattbussen på väg hem. Just nu är vi någonstans mellan Strömstad och Göteborg, närmre Göteborg kan jag säga men mer än så vet jag inte. Däremot har jag ett probelm, jag vågar inte sätta mig till rätta för att sova. Är fullkomligt livrädd att jag ska missa att hoppa av i Halmstad och det hade varit jobbigt, riktigt jobbigt.
Så vad gör man? Första biten kollade jag på The kids are all right men jag vet inte om det var en så bra idé. Att kolla på filmer som får en att gråta, småskratta och le konstant passar sig kanske inte riktigt på bussen. Fick väldigt skumma blickar av en kille på andra sidan bussgången när jag torkade mina tårar för tredje gången. Filmen däremot var riktigt bra, men det har ni nog redan listat ut att jag tyckte. 

Men tillbaka til mitt problem. Ska nog försöka kolla om man kan sätta larm på mobilen med bara vibration, det vore himla bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0