UNDERBART



In på bussen kommer två muppar, en hon och en han. De sätter sig till rätta och hon lägger benen över hans. Hon tittar på honom med stora ögon och säger du får inte bli arg på mig, du vet ju att jag älskar dig. Jag älskar dig också, säger han och tittar på henne. Hon fortsätter, jag är bara orolig att du ska vara otrogen mot mig, och ser verkligen riktigt orolig ut. Nej du, så dum är jag inte att jag väljer bort dig och så älskar jag ju dig, säger han och kysser henne.
Kan ni tänka er, bättre än vilken kärleksfilm som helst och jag satt på första parkett! Blev helt rörd, nästan tårögd och liksom svävade hem med ett leeende på läpparna. Vilket underbart sätt att börja helgen på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0