EN FRI LÖRDAG

Idag har varit en såndär bra dag. Jag har varit ledig och fri att göra precis vad jag vill, det är inte vanligt en lördag. Så jag och Eric sov länge, åt frukost och begav oss mot Majorstuen. Vi tog sedan promenaden ner för Bogstadveien och gick i lite affärer. Inte så mycket shopping dock. Ett fempack strumpor och en t-shirt för mig och två t-shirts för Eric. Vi stannade till på en uteservering med fårskinnsfällar på stolarna och bara njöt. Eric med en öl och jag med en Kaffe Karlsson. Tog promenaden vidare ner mot Karl Johan genom slottsparken och kom på att det var en himla tur att vi valt Bogstadveien istället för Karl Johan tidigare. Där var så jäkla mycket folk! VM är ju fortfarande igång och det tänkte inte vi på. Mitt i ett liveframträde av VM-låten kom vi, likaså mitt i en hop med folk och massa blask.
Men det har varit riktigt vårväder och skinnjackan på idag så lite folk på Karl Johan gjorde ingenting. Nu ska jag slänga mig i sängen och titta på Black Swan. Ikväll blir det lugnt hemmamys för vår del och det ser jag fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0