KOLLEN

Sitter i soffan och ska snart börja ladda. Hittade en massa gamla kort på lilla digitalkameran. Bland annat från en Kentkonsert i ösregn på Akershus festning i somras, får en bara att längta till sommaren ännu mer.
Det kommer bli en aktiv dag. Jag ska visserligen inte vara så aktiv utan bara titta på. Tror att det är bäst att jag lämnar skidskyttet till de som kan. Riktigt kul ska det bli att stå uppe på Holmenkollen och se det på riktigt. Vi får bara hoppas att svenskarna rycker upp sig lite idag. Här är superfint väder, knappt ett enda moln så jag tror att det kommer bli en toppendag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmmm underbart kort, skicka det på mail till mig.

Kram mamma

2011-03-20 @ 18:02:59
Postat av: Tobiaserica

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-06-03 @ 09:00:00
URL: http://tobiaserica.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0