OJ DÅ...

Satt hemma hos kollektivet och pratade med Lina om allt, inget och lite till. Tittar på klockan och ser att hon är 01.05, oops! Då ska man upp om fem timmar säger jag och känner att jag skulle varit hemma för längesen. Men det är svårt att hålla koll på sånt när man har så trevligt som jag haft det ikväll!
Tur är det att vi i princip packat klart. Bara necessärerna och lite småkraffs kvar faktiskt. Inte dåligt med tanke på hur oplanerade vi varit idag. Haha, känner på mig att den kommande veckan kommer bli underbar! Vi kommer garanterat betala för tok förmycket för en glass och utan tvekan tappa bort oss på Roms smågator. Men misstolka mig inte, jag ser inte det som något negativt. Tänk er oss två borttappade i Rom, ja vi kommer nog också skratta. Kanske inte just då men när vi berättar det för er när vi kommer hem är det säkert löjligt roligt!
Som sagt inte mycket tid kvar till det är dags att gå upp så nu är det dags att sängen får sig ett sista besök på några dagar. Förresten mamma och pappa, jag ringer innan vi åker. Då är det bäst att du är vaken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0