STOLT

Jag har gjort en sak de senaste dagarna som jag inte trodde skulle hända. Jag har nämligen tränat bland frivikterna, ni vet där alla coola, stora och vältränade killar alltid hänger, trots att inte Eric varit med och hållt mig i handen. Kanske inte så stor sak tänker ni men för mig är det ganska stort. Det är nämligen en av anledningarna till att jag inte tyckt det är kul att träna själv. Det är alltid en massa folk som tittar på hur man gör och vilken teknik man har. Det kanske de inte gör eller så gör de det men det skiter jag i nu. För jag har börjat lära mig hur man ska göra och tycker det är riktigt kul. Plus att jag har lika stor rätt att träna där som alla biffiga killar, tjejerna behöver inte hålla sig till maskiner och cross-trainers! Det ni har jag kommit fram till och det gör att det är kul att gå till gymmet.
Okej, det är fortfarande lite motigt att resa sig från soffan men det är ju så värt det och så härligt när man väl kommer iväg. Det ska jag fortsätta med, det kan jag lova! Nu ska jag däremot upp ur soffan för att det är dags att gå till jobbet. Lite halvsugen på det kanske men hur skulle det funka om jag bara var ledig hela dagarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0