DÅ VS. NU



Sitter och rensar en gammal bärbar hårddisk på saker. Har hittills hittat en massa gamla foton. Bilden visar en sexårig Sarah med helt naturlligt ljust hår och mjölktandsleende. Måste säga att jag var himla söt som liten.
Det allra roligaste fyndet än så länge är en film som jag, Frida och Lena gjorde på gymnasiet. En svartvit skapelse där vi iscensätter ett inbrott och sedan skjuter Lena. Haha, herregud! Om det är någon som kommer ihåg vilket ämne och i vilket syfte vi gjorde filmen får ni gärna höra av er. Jag blev himla nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Johanna Bakos

Hej Sarah!

Vi gjorde filmer på samhällskunskapen i 2:an. Brott och straff med Magdalena. :D

Jaga, Ida och Maja hade styrstångsfylla. ;)

Kramkram!

2011-05-04 @ 18:50:25
Postat av: Lena

haha, den filmen vill jag allt se! men vi var väl borta den dagen när filmerna visades så vi missade dom, eller var det bara jag?! kul hade vi iaf när vi spelade in den :D

2011-05-04 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0