KAN DET INTE BLI SEPTEMBER NU?!


bild: google.se

Igår hände det, vi beställde våra flygbiljetter till roadtripen i USA! Helt galet måste jag säga, blev ganska spontant också. Lite som att "ska vi gå och träna eller beställa flygbiljetter, vi är lata och bokar biljetter". En riktigt bra ursäkt måste jag ändå säga.
På bilden ser ni vår rutt som vi tänkt den nu men det är verkligen inget spikat ännu. Inte mer än att vi åker dit tolfte september och hem igen första november, hela sju veckor! Längtar som en galning!!


Kommentarer
Postat av: John

mellan O till P är det väldigt viktigt att ni väljer rätt väg så att ni inte missar alla fina nationalparker och sjöar :) Jag skulle nog satsa på San Diego också. Ska ni till Toronto? Jag har en tjejkompis från Toronto som kommer hit den 16:e Juli, Monika Giacca på min facebook, henne kan ni säkert besöka och bo lite gratis om ni vill :)

2011-05-24 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0