SJU VECKOR FÖRSVANN, KVAR ÄR TUSENTALS UNDERBARA BILDER



För lite mer än en vecka sedan var vi på BushGardens i Tampa samma dag som vi också var på NHL-hockey. Förstår inte varför jag missat att lägga upp bilder och berätta om detta för er. Kan tänka mig att trötthet, upprymdhet över att vara hemma och flyttkaos har en liten del i det hela.
Men nu ska jag drömma tillbaka till Tampa med mina ord och tankar. Det var den perfekta dagen för nöjesfält, inte stålande sol, inte regn utan molnigt och sol ibland. Tillräckligt med sol för att man skulle kunna gå i t-shirt och åka flumeride. Fick träffa på både kängurur, uttrar, tigrar, flodhästar och många andra djur. Det blev safaritåg och berg och dalbana i en salig blandning!
Denna toppendag avslutades som sagt med en NHL-match mellan Tampa Bay Lightning och Winnipeg Jets. Riktigt mäktig upplevelse, extra kul eftersom att jag redan visste reglerna i hockey och inte behövde gå på regellektion hos Eric innan. 

Som sagt, nu har vi varit hemma i en vecka och det kliar redan i fingrarna. Ska jag klara av att vara hemma i Ljungby ända fram till jul nu? Haha, det finns lite planer men de är än så länge hemliga. Så ni som vet, schhh! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0