OJ DÅ, DET BLEV LITE SPONTANT

Har varit lite tyst här omkring på senaste tiden och nu ska jag berätta varför. Sitter jag på ett hotell i New Delhi just i detta nu! Har inte kunnat skriva något eftersom att det var en överraskning för Frida. En riktigt lyckad sådan vill jag lova!
Så vad har mina första 18 timmar bestått av? Först var det ett långt kramkalas och sedan frukost. Vi åkte till en narknad där vi shoppade loss ordentligt. Kom hem med ett par byxor, ett mobilfodral, ett läppstiftsfodral och två riktigt fina vinpåsar för 70 kronor. Det måste ändå vara lite kap?! Efter detta åkte vi till ett litet spa och fick varsin behandling som innehöll en hel massa saker. En helt underbar måndag skulle man kunna säga!
Nu ska vi släcka lampan för i Delhi är klockan mycket.

 


Kommentarer
Postat av: anna

Hallo där tjejor. Det låter som att ni har det gott. Nu sitter vi (Titti, Pär, Anders och jag) i bilen, utanför regnar och blåser det. Men ikväll väntas Tomas Ledin. Skype någon kväll?

2011-12-03 @ 11:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0