AND ALL THAT JAZZ



Från måndag till onsdag var vi i Chicago. Dagarna går på tok för fort och jag kan inte riktigt få in att det är söndag idag. Tre veckor av resan har gått. Däremot är det fortfarande fyra veckor kvar så jag börjar inte få resa-hem-ångest ännu. ;)
I tisdags gick vi i alla fall runt i Chicago. Det regnade tyvärr riktigt mycket på förmiddagen när vi skulle gå ut med hamnen med alla båtar. Så tyvärr såg vi inte så mycket av Navy Pier som vi hade velat på vår väg till akvariet. Men vi fick se Chicagos skyline och The Bean. Den bönformade skulpturen står mitt i en park i centrala Chicago. Som vanligt var det vi och alla andra turister som var där och spexade. Det är banne mig kul att vara turist!
Nu sitter vi hos Mark och April och ska snart äta frukost. Vilken tur vi har haft med våra nattvärdar. Dessa människor är helt underbara som tar in oss och visar oss runt. Om jag inte sagt det innan så gör jag det nu, vi har det bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0