DINNER AND A MOVIE?



Nu ska vi iväg och gå på bio, dagens film är The Ides of March. Ny film med George Clooney, ska berätta om den var sevärd när vi kommer tillbaka. Men först bli det italiens mat. Ser ut att bli en riktigt bra onsdagkväll i La-la-land. 

Ni har väl inte missat dagens Smålänning? Om ni gjort det, eller inte bor i Ljungby, föreslår jag att ni hittar en god vän som har tidningen. Det fanns ett väldigt fint repotage av Emilia Johansson om mig och Eric i onsdagens tidning. Vill också tacka igen för kommentarerna, både här och på facebook. Blir så glad av att läsa vad ni skriver. Och tack Äcka, tror att jag ska döpa en unge efter dig!! 


Kommentarer
Postat av: anna

Ett litet nytt linne kanske.

Mitt bredband fungerar nu. Prova skype senare ikväll,

är väl hemma någon gång efter 22. Kram

2011-10-20 @ 17:39:09
Postat av: Äcka

Åh, kan den heta chocolate mama då?

2011-10-22 @ 10:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0