ETT KAP ELLER TVÅ



Och då menar jag inte Eric. Nej, vi har varit och shoppat idag. Som vanligt så blev dagen inte riktigt som vi planerat. Hade tänkt åka över till Mexico och Tijuana. Men efter lite googlande så beslöt vi oss för att skippa den resan. Fick intrycket av att det inte var ett säkert resval. Var ju inte så säkra när vi hoppade från Stratosphere heller men då hade vi säkerhetslina. Tror vi kanske hade behövt mer än det i Tijuana om vi kommit fel. 
Istället skulle vi åka till en skjutbana och skjuta lite pistol. Har aldrig testat det innan så det hade kunnat vara en spännande upplevelse. Men det fick inte vägen eftersom att man var tvungen att ha ID från Kalifornien på stället vi kollat upp. Så det blev lite mer shopping istället.
I Las Vegas gick jag runt en hel dag med panik för att jag behövde en klänning till en av kvällarna. Hittade ingen då men idag så. Hittade visst tre klänningar idag. Så nu har jag löst både juldags- och nyårsklännig. Köpte dessutom två par skor för 250 kronor, tillsammans! Men det allra bästa kapet gjorde Eric. Vi gick runt och drömde på Macy's. Eric sneglade på lite kostymer men de är ju så dyra! Efter en stund kom det fram en försäljare och "ipedibip" så köpte Eric en riktigt snygg kostym från Hugo Boss. Bara sådär.
Ja, det har varit en riktigt bra dag. Våra stackars kroppar fick pausa lite från solen också. Är visst lite röda idag. Undrar varför...


Kommentarer
Postat av: Äcka

Ni kommer få snygga ungar, det är en sak som är säker!

2011-10-19 @ 11:12:18
Postat av: anna

Visst är det härligt att det fanns lite som ni kunde ta med hem. Eric i Hugo Boss kostym blir säkert skitsnyggt. Kram

2011-10-19 @ 16:09:46
Postat av: Anonym

Jag saknar dig!! Låter som att ni har det riktigt härligt där borta! Hörde föresten att ni är med i Ljungby stadstidning idag med, så mor har sparat den så jag kan läsa är jag kommer hem :) KRAM!

2011-10-19 @ 19:59:39
Postat av: Lena

Glömde visst skriva vem jag är, men det är Lena som saknar dig och hennes mor som har sparat tidningen med er i, oops ;)

2011-10-19 @ 20:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0