HEJ SVENSSON!



Jag undrar lite om jag och Eric ser sådär typiskt svenska ut när vi är på vår resa nu. I Vegas träffade vi tre killar från Skåne och redan innan vi åkte samma hiss och insåg att vi pratade samma språk såg man att de var senskar, übersvenskar! De hade precis varit i LA och gav oss lite tips. Igår satt vi på Hard Rock Cafe och åt. Mitt emot oss satt två killar och två tjejer. De såg också så otroligt svenska ut. Den ena tjejen hade vit skjorta och var lite av en Sofi Fahrman-kopia.
Så frågan är, utmärker vi också oss så mycket? Det kan ju kanske inte ni svara på men jag ska nog försöka luska reda på det! 

Härligt att i alla fall Elin gillade Erics bloggdebut. Kom igen, kan ni inte kommentera lite mer så att vi vet om ni gillar att vi skriver lite ibland. Bara ett hej eller så, kan vara kul att veta vilka ni är. :)


Kommentarer
Postat av: Anna Matilda

Hej Sarah!!! Awesome bilder ni lägger upp kan anta ni har det awesome och so what om ni ser svensson ut GO sweden ;) STor kram!!

2011-10-14 @ 20:34:38
Postat av: Robban gustafsson

Tja på er, klart ni ser ut som svenskar, med What the f***k, Det bjuder ni på så länge ni gör er resa till ngt speciellt så keep on rocking in the free world.... ha det gott på er. Kramar tess o robban



P.S måste säga Sarah du e grym på att blogga så grymt härligt att få följa med er på resan, genom alla bilder och allt du o eric skriver.

2011-10-14 @ 20:50:52
Postat av: Maria Persson

Jag har följt allt du skriver om er resa och tycker det har varit fantastiskt att få läsa och se bilderna. Kram

2011-10-14 @ 21:04:23
Postat av: anna

Även mamma läser och tittar på era bilder hela tiden. Men får erkänna att jag inte kommentera här. Men jag berättar gärna för andra vad ni gjort och gör.

Kram

2011-10-16 @ 10:52:08
Postat av: Äcka

Hej! Angelica heter jag och är en tjej på 21 vårar. Jag följer din fina blogg slaviskt, bara så du vet Sarah. Och jävlar i havet vad duktig du är på att fota! Blir så himla glad att se hur bra ni har det, det är ni värda! Men för min egen skull hoppas jag att det blir dags för er att åka till Sverige snart igen så jag får se din vackra nuna på riktigt.

Puss & kärlek från chocolate mama

2011-10-16 @ 12:28:32
Postat av: Ida

Både jag och Daniel följer er resa på bloggen slaviskt! :)

2011-10-16 @ 19:39:30
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: viktor

Hej!



Vi kollar också. fler bilder tycker jag annars bra. Vi ses snart i Miami. Vi åker om 7h :)

2011-10-16 @ 23:31:14
Postat av: Sara Erikson

Jag följer er på ert livs resa och ni verkar ha det fantastiskt! tröttar aldrig på att läsa! njut njut njut! kommer va ett minne för livet! Kramar

2011-10-17 @ 14:12:27
URL: http://serikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0