ON THE ROAD AGAIN



Åh, jag hade så gärna velat ha med era ögon på resan så att ni skulle få se allt vi ser! Naturen här är helt otrolig. Igår var vi så högt upp att molnen nästan nådde ner till oss på motorvägen. Vi körde en stäcka på Route 66 som var helt övergiven och mer grusväg än gammal motorväg. Helt plötsligt var vi omgiven av kor och hade visst kört igenom en kohage, bara sådär. Vi körde landsväg som gick upp och ner där naturen var helt fantastisk. Jag hoppas det inte gör något att jag bombar med bilder från bilrutan, hade så gärna haft era ögon med mig!
Nu ska det äntligen bli dags för frukost. Under tiden som Eric duschade pratade jag med pappa på skype. En riktigt bra förmiddag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0