EN STOR RÖD BRO



För några dagar sedan var vi som ni vet i San Francisco. Dit kan man ju inte åka utan att titta på Golden Gate-bron. Så en solig förmiddag innan vi skulle ta oss från San Francisco och söder ut körde vi dit. En väldigt imponerande bro måste jag säga. Läste på Wikipedia att huvudkablarna på bron består av stålvajrar om tillsammans är 129,000 km långa. Kände oss ganska små och lekte runt med kameran en liten stund.
Just nu ligger vi vid hotellpoolen i San Diego. Solen skiner och det är minst 25 grader. Jag klagar verkligen inte, det är toppen att få lata sig vid en pool för en dag!

Tackar igen för kommentarerna, blir riktigt glad när ni ger er till känna. :)


Kommentarer
Postat av: Johan E

Då får jag väl också ge mig tillkänna nu när jag följer din och Erics resa. Jag får lov att säga att jag är väldigt avundsjuk. Men jag är glad för er skull att ni får möjligheten att uppleva en sådan spännande resa:)

Kram

Johan

2011-10-18 @ 02:26:12
Postat av: David

Bild nr 2 ger en helt ny mening till : come at me bro !

Fattaru ? höhöhö :P Lapa lite sol åt mig med !

2011-10-18 @ 16:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0