WE DID IT!!



Jag vet, det hade kunnat vara vem som helst på bilden men det är verkligen jag! 260 meter rätt ner med en ganska bra utsikt över alla Las Vegas neonlysen. Även om jag måste erkänna att jag hade lite annat än den fina utsikten att tänka på när jag föll. Cirka 70 km/h var det någon som sa, kan nog stämma för det gick rackarns fort! Så en öl och några timmar senare kan jag säga att jag är sjukt imponerad av mig själv! Ska försöka få upp filmerna i morgon (formatet vill inte riktigt som jag vill) då ska ni få se hur stencoola vi var som inte tvekade speciellt länge innan vi hoppade.
Säger bara godmorgon Sverige, jag har precis hoppat från ett torn!!!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sweet! Härligt med adrenalinkick!! :D

2011-10-08 @ 10:13:52
Postat av: Sandra Bolö

Detta låter helt galet! Vi har tänkt att bo på det hotellet några dagar och jag bara måste ju testa på att hopp jag med !! :D Snart ses vi i Miami :) Ha det kalas tills dess!

2011-10-15 @ 18:10:13
Postat av: Jessica

Wiii... Ni får ju vara med om allt! adrenalinkick till universalstudiokick! Asball resa ni gör! Stiliga är ni också på alla kort (speciellt Eric med Homer!)

2011-10-21 @ 23:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0