GLASÖGON?


Tylöbäck under en sommarpromenad med mamma

Idag på förmiddagen ringde jag till Eric ganska förbannad och bad honom kolla sin post. Anledningen var att vi fått resekorten jag beställde i fredags men de hade skrivit fel. Eftersom hans post inte kommit skulle han ringa när den gjort det så att jag kunde ringa Kilroy och klaga. Sen kom Äcka till mig på ett snabbesök och efter en stund kände jag att jag var tvungen att klaga. Hur kan de missa att skriva dit födelsenummer och istället skriva giltighetstiden under den rubriken? Var så irriterad och visade henne kortet. Men det står ju här, säger hon då. Två minuter och ett asgarv senare ringer Eric för att säga att det är fel på hans också. När jag förklarar hur mitt stod och att det inte var fel ändå skrattar Äcka igen.
Garanterar att hon tänkte för en snabb stund att hur ska detta gå om ingen av dem kan läsa av ett kort ordentligt. Kan säga att det gjorde jag! Får nog öva läsförståelse innan vi åker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0