KÄNDISSPOTTING

Måste bara berätta att jag sett fyra kändisar under våra tre dagar här. Det är mer än en kändis per dag vill jag bara påpeka! Haha.
I tisdags när vi bara gick runt för att lära känna staden såg vi Will Arnett. Han gjorde en intervju på ett cafe i NBC's byggnad. Sen igår när vi åkte taxi sprang Emma Watson förbi, hon som spelar Hermione i Harry Potter-filmerna. Dessutom har vi åkt hiss med två kändisar på National History Museum, Isla Fisher och Sacha Baron Cohen. Han är mest känd för Ali G, Borat och Brüno. Är inte detta lite coolt så säg! Haha, ok jag är lite nörd. Jag erkänner. 


Kommentarer
Postat av: anna

Mia skulle ha varit med dig. Förstår att ni har det gott. Kram

2011-09-18 @ 20:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0