MYCKET PÅ GÅNG



Det är verkligen en hel del på gång nu och det är så himla kul! Framför allt är det också skönt, tror att jag hade gått under eller kanske bakat ihjäl tristessen om det inte fanns saker att göra hela dagarna. Hade nog saknat Oslo och jobbet lite för mycket annars också.
Men som sagt sker det mycket nu, för en stund sedan ringde min bror för att fråga när jag kommer hem efter resan och vad jag ska göra om dagarna. Anledningen till det var att han och flickvännen eventuellt ska skaffa en liten valp och jag blev eld och lågor! Klart att jag ska jobba men säkert inte fasta tider och absolut inte så mycket. Så om det blir en valp har jag fått i uppdrag att vara extramatte i några månader när jag kan och vill. Hur mysigt är inte det?!
Dagens andra klokord kom från Elin i torsdags och det skickar jag nu vidare till Joel och Lexi; investera i det ni tycker om. Drömmer ni om en valp så jag säger kör hårt, strunta i alla andras åsikter!


Kommentarer
Postat av: Lexi

Det är precis vad vi tänker göra! Imorgon kommer han hem den lilla krabaten så då får jag ha både Joel och en liten i några dagar <3

2011-09-07 @ 12:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0