READY FOR BALLGAME



Idag har vi traskat omkring i downtown Detroit. Var inne i en liten mysig kyrka där kyrkovärden gick runt i keps och slappa shorts. Lite skillnad från hemma skulle jag vilja säga men så var det ju riktigt varmt också. Vi gick inte runt jättemycket dock, såg ett spökoperahus och lite uteliggare i en park. Tror att allas snack om att Detroit är så kriminellt och skumt gjorde oss lite lata och försiktiga.
Igår när vi kom till hotellet såg vi att Detroits baseballag har sin arena tio minuter från där vi bor. Så idag har vi fixat matchbiljetter och kepsar till ikväll. Ska bli riktigt spännande. Först måste jag nog lära mig lite regler och gå ner till sportbaren på hotellet och göra mig redo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0