TURISTAR



Idag är det fredag. Det innebär att vi varit här i tre heldagar och har tre heldagar kvar! Vi har bara varit här halva tiden men ändå sett så mycket. Varit ganska mycket turister de senaste dagarna och jag gillar det. Har i smyg gått på lite Sex and the City-platser. T. ex. så var vi på biblioteket där Carrie och Big skulle gifta sig.
Vanliga turistssaker vi gjort är Brooklyn Bridge, The Metropolitan Museum of Art, promenerat och tittat på soft ball i Central Park. Åh, jag gillar denna stad!!
Idag blir det nog lite shopping. Ska på lite kalas ikväll och jag har varken klänning eller högklackade skor med mig. Så synd att jag måste köpa nytt! ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Ja, för du har ju inga hemma heller!!! Underbara platser ni varit på. Kram

2011-09-18 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0