DET ÄR NU ELLER ALDRIG

I förra veckan skrev jag ett lite mystiskt och hemlighetsfullt inlägg om något stort som var på väg att hända. Jag vill bara berätta att nu har det hänt! I tisdags tog jag tunnelbanan mot Kungsholmen efter jobbet och steg in på Makeupstudion Education för en liten pratstund. Därifrån kom jag sedan med ett kontrakt och ett riktigt stort leende på läpparna. Vet ni vad det innebär? I april ska jag påbörja en makeupartistutbildning! Har gått och funderat på det länge nog nu så det var dags att jag gjorde något av drömmen. Har resten av veckan börjat le så fort jag tänker på det och det kliar i fingrarna. Om två månader smäller det, då blir det av. Det är nu!


Kommentarer
Postat av: Ida

Åh vad spännande! :) Lycka till! :)

2012-02-12 @ 01:45:27
URL: http://mogensens.blogg.se/
Postat av: Frida

Jaaaaa! Bra jobbat! Du kommer att älska det. Hudterapeut nästa? :)

2012-02-12 @ 19:18:20
Postat av: anna

Och vi är många som kan tänka oss att sitta modell hemma i den lilla staden. GRATTIS min dotter.

2012-02-12 @ 19:59:58
Postat av: Lisa

Men gud så kul!!! Massa lycka till å jag hoppas du bjuder på lite inspiration ;)

2012-02-15 @ 20:33:01
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0