EN RIVSTART

För en vecka sedan var jag på eventet The Nike Blast som jag skrev lite kort om förra veckan. Det var verkligen en kickstart som hette duga! Vi var ett par hundra som fick testa på SH´BAM, Nike Training Club och Zumba. En halvtimme av varje och lite paus emellan. Riktigt kul var det och jag var helt slut när jag kom hem. Nike Training Club var riktigt tufft, inget stillastående överhuvudtaget! Du som har en smartphone kan ladda hem deras app med samma namn och träna hemma med den egna kroppen som enda redskap. Jag har skaffat appen men laddar fortfarande energi för att testa på den första gången.
Vi fick inte bara träna och skratta utan alla fick varsin goodie bag. En rosa träningspåse med vattenflaska, t-shirt, tidningsprenumeration, duschtvål och schampoo, deo, tandkräm och nyckelband. En riktigt härlig kväll som sedan avslutades med sällskapsspel med Y&T hemma i soffan. Jag sa ju innan att det skulle bli en toppenhelg! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0