TACK UGNEN FÖR HJÄLPEN

Igår var jag ledig, hade lägenheten helt för mig själv. Somnade i soffan klockan nio, drack gott vin, sjöng högt och pysslade lite. Första försöket att göra whoopies gick ganska bra men de blev inte riktigt som jag tänkt. De ska ju bli sådär höga och fina som Leilas blir men jag antar att jag får öva lite på det där. Men strunt samma hur de ser ut, de var nämligen urgoda! Lock och botten med choklad och fyllning med mintchoklad. Kan säga att de var perfekta till mitt På Spåret-vinmys. Har en hel tallrik i kylen och färdiga bottnar i frysen så nu är jag förberedd om jag skulle få spontanbesök. 


Kommentarer
Postat av: Frida H

Finns det några kvar? Jag kommer gärna :) Ser jättegoda ut!! Du är så duktig!

2012-02-16 @ 17:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0