DAGS ATT KNÄPPA TILL

Har suttit halva eftermiddagen med en massa kvarglömda tidningar. Den ena mer inspirerande än den andra. Hann med både Harper's Bazaar och amerikanska Elle, två Digitalfoto för alla och senaste svenska Elle. Måste glatt erkänna att svenska Elle slog båda de amerikanska tidningarna. Det var minst tittande på mobilen när den lästes igenom vilket kan vara ett problem annars. Har haft en liten diskussion med Elin om huruvida tidningar är förbi. Inte för mig kan jag meddela.
Var annars skulle jag få tipsen till vad jag ska göra i morgon när jobbsökandet är klart för dagen. Leta upp närmsta pysselbutik blir det för min del!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kommer du på hur man får ett jobb får du gärna dela med dig av infon! Blir galen av att bara gå hemma ju!! Tur de kommer One Tree Hill varje vecka iaf ;) Hoppas du har hittat pysselbutik idag :)

2012-01-18 @ 13:41:18
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0