SOV GOTT!

Det var inte riktigt vad Eric tänkte när han såg överkastet jag fyndat i Indien. Haha, han var lite skeptisk när jag öppnade dörren för att överraska honom. Men han var inte negativ alls utan sa bara att han behövde en liten stund för att vänja sig. Men så sa han också att då ska han få välja vilka högtalare vi ska ha. Ajaj, tänker jag eftersom att jag är så anti stora högtalare. Men vad tusan, hur illa kan det bli?!
Nu ska jag njuta av ett glas skumpa och sedan blir det sushi till premiären av Gladiatorerna. Man får ju underhålla sig med det som finns när det inte finns något internet och vi är på tok för trötta för att utforska vår nya hemstad. ;)

 


Kommentarer
Postat av: anna

Skumpa ska man alltid ha i kylen. Finns alltid något att fira.

2012-01-07 @ 19:50:40
URL: http://[email protected].

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0