JAG HAR FÅTT EN TITEL!

Haha, vad hände? För tolv veckor sedan gick jag ner i Makeupstudions lokaler förväntansfull och nervös. Idag har jag fått mitt diplom och en ny titel att lägga på min CV! Sorry barista-Sarah, men makeupartist-Sarah låter ganska mycket bättre!
Idag är en dag då jag är stolt över mig själv men nu börjar allvaret. Och som jag ser fram emot det. Ska drömma om hur jag ska komma fram till mina mål inatt, för nu ska denna nybakade makeupartist gå och lägga sig. Får inte nog av att säga det...


Kommentarer
Postat av: Lennarth

Vad jag är stolt över dig min skatt. Lycka till med din nya titel!

2012-07-06 @ 14:02:15
Postat av: Anonym

Jätte grattis från Yvonne o mig.

2012-07-07 @ 17:58:23
Postat av: Lisa

Yeahj!! Superstort Grattis till dig Sarah! :):)

2012-07-10 @ 21:41:38
URL: http://lisabengtssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0