GÅRDAGENS GODA SKAPELSER



Även igår var jag lite rastlös och drog fram mina baksaker och spritsar. Det blev macarons! Fick ett finfint kit av pappa och Git i alla hjärtans dag-present när vi var i Branäs. Andra gånger jag ger dessa små godingar ett försök och det vill sig inte riktigt ännu. Får inte till lilla foten. Men jag tror jag vet vad felet är.
Hur de än ser ut så blev de supergoda! De översta är saltlakrits. De skulle egentligen blivit grå genom att blanda röd, grön och blå karamellfärg. Men jag hade ingen blå hemma så de fick bli bruna. De under är med rabarber. Någon som vill komma till Söderkåken och fika?

Kommentarer
Postat av: Anna

Dessa hade passat perfekt hos mig i fredags, synd att det är så många mil. Ha det riktigt gott. Puss och kram mamma.

2012-04-01 @ 12:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0