21 DAGAR SENARE




Det är 21 dagar sedan jag började på Makeupstudion. Det innebär att vi är inne på fjärde veckan nu! Hur galet är inte det? Dagarna går så fort och det är fullt upp. Det händer mycket och bloggen blir lite nerprioriterad men så fort det blir tid och ork över lovar jag att försöka lägga upp lite bilder och berätta vad som händer.
Idag var Ebba en ängel och kom in för att sitta modell innan hon skulle börja jobba. Vi skulle sminka efter våra egna moodboards idag och detta är resultatet. Hon hade lila läppstift från början, missade att ta kort då. Det skulle bli rosa men jag fick inte riktigt till det. Lite tur att jag missade dra fram kameran, läppglans blev mycket bättre!

Kommentarer
Postat av: Lina

Man blir väldigt sommarinspirerad, vilken söt rosentjej Ebba är och vilken härlig moodboard! Jag blir inspirerad! Puss på dig!

2012-05-08 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0