ÄVENTYR

Det känns i både kropp och huvud att man varit uppe tidigt idag. Klockan ringde kvart i fem, att jag sen inte gick upp förrän fem i halv sex behöver vi inte nämna. ;)
Vid klockan sex började dagen på skolan. De hade reklamfilmsinspelning och tre av oss elever fick stå för naglar på modellerna och smink på statisterna. Efter lunch på inspelningen stack vi vidare till Djurgården och Josefinas säsongsöppning. Tre värdinnor skulle sminkas och så fick vi bonusjobb av en bartender och ägaren. Riktigt kul plus att vi fick stanna på eventet. Snittar och vin har vi njutit av efter jobbet var klart. Det har sina fördelar att jobba gratis ibland. ;)
En hektisk dag som har varit sååå kul. Jag säger det igen, jag är på rätt plats just nu!


Kommentarer
Postat av: Maria Persson

Härlig känsla när man hittat rätt arbetsmässigt. Jag känner själv igen de nu efter att jag jobbat som undersköterska i 2 år. Att ja vad jag älskar mitt jobb. Kram till dig och ha de så gott.

2012-05-15 @ 23:28:11
Postat av: Anna

Så härligt det ser ut. Det hördes på din röst när vi pratades vid på telefon att du trivs och hittat rätt. Kram

2012-05-16 @ 16:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0