PARIS



Förra helgen drog vi iväg till Paris och efter det har vi fått lite önskemål om att dela med oss av lite bilder. Det gör vi så gärna även om det var ett riktigt bra tag sedan det kom ett inlägg här. Sedan det inlägget har det hänt en hel del. Vintern har kommit och gått, jag har fått nytt jobb och våren är här, äntligen! 
Ska inte lova för mycket men det kanske kan bli lite fler inlägg här framöver om det finns något intresse. Satt nyss och tittade igenom inläggen från USA och insåg hur mycket av mina senaste år som finns sparat här. Älskar att kunna titta tillbaka och hitta saker man glömt. 
 
Tillbaka till Paris, på bilderna ser ni en salig blandning av vad vi hittade på och såg. Eiffeltornet, Flower and birds-market, Triumfbågen, Louvren, Mona Lisa, La Defence och allt där emellan i och med att vi gick nästan överallt. Stegräknaren visade runt 25 000 steg varje dag och för varje steg såg vi något nytt! 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Intresse finns! Jag tittar in här då och då :D

2013-04-15 @ 21:10:55
Postat av: Lena

Från mig med!! ;)

2013-04-16 @ 21:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0