God natt!

Ja, det blev lite sent idag. Allt har varit lite sent känns det som men vi har ju inte något att stressa till direkt så det är egentligen inte ett problem. Nej, jag vet inte riktigt heller vad jag menar. Börjar bli trött nu.

Hittade något som gjorde mig lite glad nu, jag ligger på 680 plats av ca 2500 användare på Bubbelrooms bloggtopplista. Ok, kanske inte jättehögt upp men absolut inte så långt ner. Då blir man glad, att det är någon som läser allt schwammel jag skriver. Hittade "ordet" schwammel i en bok jag läser nu, det passar till det mesta. ;)

Skrev i något inlägg sedan att jag hade en mesbild på min CV, och gissa vad? Nu har jag inte det längre. Kanske inte världens bästa bild men helt klart en förbättring! Btw, låter det inte konstigt att det heter min CV och inte mitt CV? Bara en tanke...

Va? Visst var det en förbättring. Nu är det äntligen dags för sängen. Natti, natti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/Hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0